nur21_ Merhaba bebeğim 6 aylık beşiğine almak istiyorum böylelikle kocamda belki artık bizle yatar, sizce ???
Melesss nur21_ geç bile kalmışsınız doğduğundan beri anne yanı beşiğinde yatar bebeğim. Sizde en kısa sürede alıştırın bilinci çok oluşmadan
Eyllece nur21_ hic yanima.almadm.cnm hep besgnde yatyor ne dyim bilemedm. Ben kendmz.ezeriz korkusuyla hic yatrmadm öyle de alisti. Ayirin bence. Zaten bi gun mecbur ayiracaksnz
Gizemgt59 Doğduğundan beri sizin yatağınızda mı yatıyor anlamadım? Kızım 5 buçuk aylık doğduğundan beri anne yanı beşiğinde yatıyor geç bile kalmışsınız siz bunun için ayırın tabi ki
nur21_ Hayır hamakta yatıyordu, beşiğinde yatmıyordu, hamakta yatmak istemedi yanıma aldım baza da aramıza yastık koydum yattık