nesekaan alışır ya neden alışmasın bence stres yapmayın benimki de 18 aylık olcak ortamızda yatıyor çok mutlu. Beşiğini yatağıma yanaştirdim hadis herkes yatağına diyorum geçiyor yatağına emerek uyuyor bazen bizle bazen kendi yatağında 2 yaşına kadar takılsın bakalım sonrası Allah Kerim😬