Kızlar daha öncede yazmıştım bebeğim memeyi tutmadı bir türlü diye mama veriyorduk sagdigim sütü de veriyorduk iki gündür çok şükür memeyi tutturdum dün bir kere mama verdim bugün hiç vermedim sürekli emzirmeye çalışıyorum memede uyuyor sonra yerine bırakınca uyanıyor acaba doymuyor mu doğru mu yapıyorum fikir verir misiniz