Benim eşimin tarafında çok yaygın 2 kanımda var karın ağrısı yaşıyorlar ve ölene kadar hapları var onu kullanıyorlar atak geçirmek iyi değil bu hastalıkta her karın ağrısı atağında iç organlar zarar görüyor malesef özellikle böbrekler onun için kendini herzaman sıcak tutucaksın ince giyinme ve soğuk su filan çok tüketme ilacını kullan