Kızlar selam. Ben hastalık konusunda inanılmaz takıntılı biriyim. Yani en ufak bir gripte bile doktora gidene kadar stresten ölüyorum. Kötü bir şey çıkarsa diye. Bu konuda artık yardım almayı düşünüyorum. Doğum yapalı 10 ay oldı. Ara ara sol kasığımda batma tarzı bir ağrı oluyor. Normal doğum yaptığım için bir doktor kas zedelenmesi olabilir dedi. Ben en kötüsünü düşünüyorum. Ya kanser olduysam vs gibi. Artık çok sıkıldım. Psikolojik olarak aklım sürekli sağlığımda. Sivilce hapı kullanıyorum mesela. Her ay düzenli kan vermem lazım. Kanlarım hep iyi geliyor. Ama o tahliller çıkıncaya kadar ölüyorum stresten. Var mı benim gibi olan 😓