Lady01 Merhaba bilgili Annneler 6 ay emzirdim sonrasında azalma oldu diye sütümde kesmiştim 4 ay oldu sütüm çoğalmıyor da kesilmiyor da sütde dolu dolu yok öyle sıkıyorum süt geliyor jel gibi kıvamı sizce normal mi