Gulzeynep Benimki 5 gün sonra 1 yaşına girecek. 2 aydır çok iştahsız.1 haftadır kullanıyoruz. Ama bununla birlikte 3 gündür de soğuk algınlığı ilacı kullanıyorduk. Vücudu kızarmaya başladı. Soğuk algınlığı ilaçlarını bıraktık alerji şurubu verdi doktor. Bugün verdiğim tek şey Polivit ve vücudundaki kabartılar arttı. Sebebi Polivit mi başka bir şey mi anlamadım. Doktora Poliviti kullanmaya devam edelim mi dedim edebilirsiniz demişti.