Kesinlikle aura meselesi. Bunun bir taktiği yok aslında. Çünkü kişilik kendinden olan birşey. Söylediğimiz şeyleri bir yere kadar yapabilirsin. Eninde sonunda insan özüne döner. Boşver sen kendini sev önce,sonra başkalarıni düşün. Her insan şahsına münhasır zaten kusursuzdur🌸