Kayınvalidemle geçen konuşurken eti cici bebe alayım yedirirsin demişti , ben de Yok anne aslında bakarsan ben cici bebe yedirmek istemiyorum dedim. Bugun de hünnap marka cici bebe getirmiş :) ben çocuklarımı ilk doğduklarından itibaren sütlü cici bebeyle büyüttüm diyor :) asında kendisini çok severim ,kötü bir niyeti olduğunu düşünmüyorum.
Doktoruma da sormamıştım araştırdığım kadarıyla cici bebenin pek bir yararı olmadığını öğrendim. Sizler kullanıyor musunuz? Sizce arada bir bir iki tane yedirmekten bir sorun olur mu ? Burda bazı doktorların verilebilir dediğini okumuştum. Biraz kararsız kaldım.
