2 ay 19 günlük anneyim hamileliğimin başından beri 7-8 kere göğüsüm tıkanıp emzirmeyle sıcak soğuk kompresle Sağmayla açıldı yani süt geliyor ama kütle ve acı oluyor işte ben hiç bu kadar fazla tıkananı duymadım deliricem tamam açılıyor 2-3 güne ama o acısı günlerimizi zehir ediyor sağa yatsam tıkanıyor sola yatsam tıkanıyor biraz saçma sapan emdi diyelim atak dönemlerinde sağsamda tıkanıyor hiç südyen kullanmıyorum hep emdirme atleti sıkışmasın diye bıktım artık ağlıyorum sürekli göğüs terbiyesi denen şeyden sonra düzeliyor mu hiç sanmıyorum artık ama