Kizim2 haftadir ek gidaya basladi. Günde 3-4 kez su teklif ediyorum. Biberonla, sulukla ve cay bardagi ile. Ama hic birinden icmiyor🥺 siseyle verdim mi, su oldugunu anlayinca emzik ucuyla oynamaya basliyor. Csy bardaginla da hep geri tükürüyor. Biraz biraz icsin istiyorum ki kabizlik yasamasin susamasin diye😵💫 sizin bebisler nezaman alistilar icmeye? Suyu nasil iciriyorsunuz?