Biz pek alışamadık ek gıdaya ama sabah uyanınca emziriyorum yaklaşık 1 saat sonra kahvaltı yapıyoruz yanı ben yapıyorum o da 5-6 çay kaşığı labne yiyor yalnız… Ben öğle öğünü pek vermiyorum şimdilik çok boğmamak icin bilmiyorum doğru mu yapıyorum bi de akşam çorba veriyorum. Bebegin hiç meyve yemiyor hiçbir şeyin içinde yemiyor aralarda o şekilde vermek isterdim ama maalesef…
Tabii emzirmeye devam ediyorum. Bu kadar az ek gıdaya rağmen çok kabiz oluyor onun da etkisi var katıya geçiş yapamiyorum:(