Metebarlas denedim müptelasıyız hatta😋 ben kurtuluşu ondan buldum canım. Oğlum kolik bir bebek. Sab simplex, biogai, zinco falan kullandık ama etkisini göremedik. 35 ml kullan dedi doktorumuz, bir de içsin tadını beğensin diye çok az kaşığın ucuyla şeker koyuyorum. Gazını da rahat rahat çıkarıyor kakasını da rahat yapıyor. Öncesinde uykusundan feryat figan uyanırdı çok şükür çok rahatladı