Kızlar merhaba , kızım 4 buçuk aylık. Önceden uyuduğunda dört beş saat uyanmıyordu ama şimdi son iki haftadır iki saatte bir bazen saatte bir uyanıyor . Uyanınca bende emziriyorum tekrar uyuyor. Atak haftasından mı böyle yoksa doyamadığı için mi sürekli uyanıyor ? 😔 sizin bebişler de böyle mi ?