Guernica merhaba iyiyiz çok şükür sizleri sormalı 😊 kızımı babasıyla markete postaladım süt almaya kendim rahatça yemek yiyeyim diye 😂
Benim de bı çok takıntım var aklıma hemen gelmez şöyle bı yorumlara baktım . Çamaşırları bende aynı renk veya tonları yakın olarak asarım mandallari tek renk takarım kaşıklık cekmecesindeki çatal , kaşık , bıçakların düzenini bozmam hepsi hizali olur eşim alınca mutlaka kasirtirir bende mutlaka söylenirim 😂 makineye bulaşık dizerken de takımları arka arkaya dizerim alırken kolay olsun diye biraz da bu takıntım ama 😂😂😂