Noname21 Toprak2509 1. Attığınız bizdekiler benziyor. Attığınız da denge bisikleti gibi sanırım. Parkta görmüştüm. İlki daha çok bu yaşlarda bebek arabası gibi oluyor
ArdicEge Toprak2509 ben globber marka aldım allahım iyi ki almısım. Suan benim aldığımın fiyatları cok yüksek ama daha uygunlarından alın bence elim kolum benim.
Toprak2509 ArdicEge ne zaman kaça almıştınz. Geçen sene almadığıma çok pişmanım zaten şuan globber alamam. Muadileleeine bakıyorum. https://www.amazon.com.tr/XJD-%C3%87ocuklar-Ayarlanabilir-Bisikleti-Tekerlekli/dp/B09JSMMWZP/ref=asc_df_B09JSPB1CG/?tag=trshpngglesp-21&linkCode=df0&hvadid=510248387947&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12193493573187257450&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012763&hvtargid=pla-1643049166452&psc=1&th=1 bunu alsam üstünde duramaz şimdi diyorum korumallığı yok
ArdicEge Toprak2509 gecen sene daha hamileyken almıstım malesef suan cok artmıs.. buda güzelmis ama dediginiz gibi bisiklet formunda bilemedim ne kadar kullanıslı olur 🤷🏼♀️
55eren55 Toprak2509 bende bu sene aldım baby hope üç tekerlekli işimi görüyor çok pahalı bir şey almaya gerek yok büyük kolaylık gerçekten herkes almalı bence
Deletedmom5284 Toprak2509 ay ben kullanıyorum 1 yaşında değildi aldığımda şimdi 20 aylık hala çok seviyor bide bebek arabasından daha rahat tek elle sürülüyo
otose_san Toprak2509 kayınbaba aldı geldi, öyle duruyor taş çatlasa 10 defa ya bindi ya binmesi, 3 yaşına girecek bu ay sonunda kızım. Yürümeye başladıktan sonra zaten kolay kolay oturmak istemiyorlar bi yerde