Bebeğim 29 günlük. Kabızlık ve gaz şikayetinden dolayı mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum ara ara . Zararı olurmu acaba bugüne kadar 2_3 kez verdim toplam . Vücudunda kırmızı noktalar var az az . Zeytinyağdan kaynaklı mi bilemedim vicdan azabı duydum .