Merve123m Kızlar merhaba 18 aylık kızım var Bugün öğlen uykusundan uyandığımdan beri oyuncaklarını topladığında Ya da ben odadan ayrıldığımda ağlıyor hem de yani salya sümük ağlıyor Yani 2 yaş sendromu bu mudur sizce yani buysa ben biterim😨😂
Toprak2509 Merve123m benmde 18 aylık. Okadar değil ama sürekli yanımda.Ona Yemek hazırlarken filan ağlıyor kucagına al diye. Ev berbat oluyor akşama kadr çünkü ne bulaşık yıkayabiliyorm ne aldığımı yerine koyabilirm.akşam topluyorum sabah yine aynı. Bu ne zaman kendi oynayacak merak e diyom
Merve123m derinsmoms anam ne oluyo ne oluyo 😂 bir gorseniz kamyon çarpmışa dondum sanki dövmusum gibi agliyor sebebi de yerimden kalktim diye
Merve123m Toprak2509 bu öyle boyle aglama degil gözyaşlari pat pat dokuluyor yani daha bugun basladi ama ben direk 2 yas sendromjna yordum durduk yere agliyor cunku sebep yok 😨
mustafayamaninannesi Merve123m benimki 12 ay 6 günlük hep peşimde gitmeye gör 1 dk bırak salya sümük bide bağırma huyu varki dağlara taşlara ellerini yumruk yapıp gözler kapalı çığlık atıyor 😖 tuvalete bile beraber gidiyoruz oda küçük büyük asla 😂😂
Merve123m mustafayamaninannesi ya allah yardimicimiz olsun insallah cok zormus valla hic aglamazdi kızım