Kizlar oğlum 20 aylık hala emziyirum ama artık geceleri çile çekiyorum resmen sabahlara kadar emiyor bazen uyanmio çok nadir.. gunduz de çok emiyor.. ne yapmalıyım ne zaman biraktinix siz normal yemesi iyi sevdiği yemekler olursa güzel yiyen bı bebek siz olsanız npardiniz ? Bu arada sütum de çok şükür var ..