incii Memnun musunuz, bizde çok gaz yapıyor sanırım ne zaman biberon versem biberonla bogusuyor, aynı sorunu yaşayan var mı ?
Nealakasivarrr incii Oğlumda birçok biberon denedim. Birtek lansinohtan memnun kaldım. Şimdi inşallah kızım olucak ona da lansinoh aldım. Memeyi bıraktırmayan tek biberon
Merhaba10 incii benim bebeğim yoğun bakımda kaldı 2 ay lansinoh sağma makinasıyla biberonu kullandık beni hiç tutmadı bende pes ettim herkes tutmaz dedi iki ayın sonunda tuttu avente çöp hiç kullanmadık hep akıtıyor sadece lansinoh kullanıyor cok memnunum sadece aşırı koku yapıyo
Bomcuk Ben de göğsümde kalan sütü de biberonla versem meme reddi Yaşar mıyım enjektörle hep dökülüyor sütüm sağıp saklamak da istemiyorum bebeğim 6 günlük daha yanıtlar mısınız??
kubramomm- incii aventte kulandim şuan lansinoh kullanıyorum. Memnunum hızlı soğuyor bu benim için artı. Fakat bebekte gaz sancısı fizyolojik biberon ile alakalı bir durum değil yani doğru biberonu bulmuş olsanız bile bebeğiniz gazlı bir bebek ise biberon düzeltmeye çektir bu durumu belki biraz hafifletir.