Msssmy Kızlar sezeryandan sonra jilet ile alıyordum şimdi kendim ağda ile almak istiyorum hangi ağdayı kullansam daha rahat alırım ? Böyle sağa sola bulaşmasın istiyorum ağda bantları ile alabilir miyim acaba
BelaCivciv Msssmy İlk defa kullanacağınız için ağda bantları çekmez çünkü jilet sertleştirmiştir. Pudralı sir ağda ile deneyin bence
Bulutbey Msssmy ben sesu nun hassas ciltler için olnı alıyorum. Makinem kartuş ağda makinesi olduğu için kartuş alıp ağzını çıkarıyorum.
Msssmy BelaCivciv Bulutbey Sumeyyebaglan Katun Ikigozumuncicegizeynep https://imgyukle.com/i/RSh2i6 Kızlar evde bu ağdadan vardı kesip bıyıklarımı alıyordum. Genital bölgeye deneyim dedim küçük küçük kesip yapıştırdım , iyice ovaladım alttan üstten gerdirip bi anda çekiverdim o kalın kıllar çatır çatır çıktı üstelik hiç acımadı normalde canım çok tatlıdır hayretler içinde kaldım 😂 ilk defa kendim alıyorum 15 dk uğraştım her yeri aldım üstelik hiç sağa sola da bulaşmadı şuan şoktayım bence sizde deneyin 😍😍
Rabiamhmt Msssmy ben bimin sesu agdasını kullanıyorum baslarda bıkac defa ılık agdayla aldım ıyıce tüy gıbı oldu sımdı normal bant agdalarla 5 dakıkada alıyorum once ıncelmesı ıcın boncuk agda yada pudra agda kullanın