Kizlar gebelikte böbrek büyümesi yoktu 3 aylık 3 gün önce karni taş gibiydi oldu gaz yapamadı hep ağladı hemen doktora geldik yine de tahlil yapalım dendi enfeksiyon cok yüksek çıktı 😔 sonra yatış oldu usg cekilde orda sol böbrek genişlik var dendi biraz fazla 😔 voidng yapacaz sonra başka bir işlem simetrigrafi mi ne. Sizler yaptınız mı ya da bu şekilde olup zamanla olumlu gelişen var mi??