mirayybebek ben bir şey yapmayacağım. Bekarken annemlere gelen giden olmasa bile baya bir hazırlık yapılırdı. Sonradan fark ettim ki bayramda evde hazır yemek tatlı oluyordu hem de börek sarma gibi pratik şeyler, bir daha yemek hazırlamakla uğraşmıyorduk. Benim de ailem biraz büyürse ben de yaparım öyle ama şimdilik yapmıyorum :)