Sibel_87 Kızım 6 aylık ek gıdalara yavaş yavaş başladık.Fakat daha önce bu kaşık mamalarından hiç vermedim.Üstünde yazılan tarife göre mi vereyim daha mı az vereyim bilemedim…İlk defa yiyeceği için tereddütte kaldım.Pirinç unu da aldım hangisini vermeliyim
Kubra3525 Sibel_87 bütün tadımları bitirdinizmi ? Kaşık mamayı bilmiyorum ama ben 1.5 tatlı kaşıgı pirinç unu 1 çay bardagı suyla pişirip hergün içine farklı bi meyve cam rendede rendeleyip koyardım birde ceviz
Kubra3525 Sibel_87 pirinç ununu sade şekilde sevmeyebilir çünkü henüz meyvede vermemişsiniz sanırım pekmezlede tadlandırabilirsnz
Sibel_87 Kubra3525 hipp aldığım tahıllı pirinç ununu verebilir miyim acaba,bu zamana kadar hiç vermedim sadece anne sütü aldı..
Sibel_87 ozlemleyla hadi ya 🙄 ben de bugün bi heves aldım yatmadan önce biraz yedirdim spnra emzirip uyuturum düşüncesi ile ,tok tutsun biraz diye
ozlemleyla Sibel_87 açılmamış iki kutu dolapta kaldı benim açtığım da süresi doldu çöpe gitti 🙄kabak gibi bağırsak çalıştıran bir sebzeyle lapa yapıp verebilirsiniz ama biraz da zeytinyağı sorun olmaz bence