-melistosdogdu Osmnn_457 hemen sagmaniz lazım ve sonrasında soğuk uygulamaniz gerekiyor yoksa mastit olursunuz acile gidersiniz ordada sağarlar ben ilk doğum yaptığım zaman yaşamıştım titreme ve ateş ile acillik oldum
Zerr Osmnn_457 Az sağacaksınız makineyle değil elinizle deneyin şiş yerleri bastıra bastıra. Yarın daha az sağın ama rahatsız olunca durmayın sağın
Yagmur46 Osmnn_457 benim bi arkadaşım da sizin gibi oldu doktoru ona dostinex diye bir ilaç vermiş hemencecik kesmiş. Mastit olacaktı yoksa. Doktorunuza bi sorun isterseniz
seymaa33 -melistosdogdu ya bende de göğsümde kızarıklık ve ağrı var sağınca süt tek noktadan geliyor acaba mastit mi oldum