Kızlar 26 martda normal doğum yaptım 7 dikişim vardı 2 Nisan’da aşırı ağrım vardı dikişlerde gittim hastaneye dikişlerşm atmış. Tekrardan dikiş atıldı. Yeni dikişler atılalı 15 gün oldu. Sorum şu bugün duşa girdim çıktım eşim fön makşnesi ile dikiilerimi kuruturken vajina girişindeki dış dikişlerin 2 3 tanesinin çürümeye başladığını söyledi birde iki eti birbirine dikiyorlar ya hani iki etin arası biraz açık. Bu ne deme oluyor tekrardan dikiş mi attırmam gerek. Hiç ağrım yok akıntı yok iltihap yok. Ne yapmalıyım. Normal mi yardımcı olur musunuz