2 ay 18 günlük kızım bu saat oldu kakasını hala yapmadı bazı bazı kıvranmaları oluyor, 10 güne kadae yapmaması normal demeyin günde 4-5 kez altı kakalı bez alırdım şuan çok anormal benim için ki sürekli ağlayarak uyanıyor ya karnı ağrıyor yada kakasını yapamadığından. Zeytinyağı içirmemde bi sorun olur mu cevaplarınızı bekliyorum