Kızlar bugün de başlık açtım bebeğimin 7/24 sanki bi yeri kırılmışçasına ağladığını, uykudan bile beş dk sonra hemen uyanmasını yazmıştım.. 40 günümüz bitti gece gündüz Sesi kısılana kadar ağlıyor , uykuya memede dalacak olsa en fazla on dk sonra sancıdan kıvranarak ağlıyor uykuda bile ıkınıyor, karnı çok şiş doktor röntgen çekti baya gazı var dedi napsam rahatlamıyor, masajlar, banyolar,gaz damlaları(biogaia,maflor,metsil,nurse colex şurup,zinco) hiç bir şey etki etmiyor pırt pırt çıkarsa da bazen yine bitmiyor ve asla onu rahatlatmıyor, ayrıca kakası ilk günden beri çok cıvık, mukuslu, çok gürültülü yapıyor, besin alerjisinden şüphelendiğim için 20 günDür diyet yapıyorum Ama hiç bi düzelme yok daha kötü oluyor gitgide .. bu durumda olan var mı?