Adasarin ben yürüteçi bırakalı aylar oldu, zararlı olduğunu biliyorum ama bebeğim geç oturdu, geç emeklemeye başladı. 8 buçuk aylıkken daha yeni oturmaya başlamıştı. Emekleyeli 1 ay olacak. Aşırı hareketli ve sıkılgan bir bebek. Asla kendi başına oynamaz, oynattığınız oyundan hemen sıkılır ve tam bir kucak delisidir. Ona oynaması ve oyalanması için ne kadar oyuncak alsam, dışarı çıkarsamda artık insani ihtiyaçlarımı karşılayamaz hale geldiğimde mecburen yürüteçe koydum. Yaşamış olsanız emin olun anlarsınız. Yoksa yürüteçin zararlarını kabullenmediğimden değil merak etmeyin, koymamak için çok direndim ama artık yorgunluk ve uykusuzluktan hasta olmaya, abartmıyorum burnum kanamaya başlamıştı. En fazla 1 ay bindi. Günde en fazla 2 saat biniyordu. Pişmanlığını yaşıyorum ama yine olsa yine bindirmek zorunda kalırdım, çektiğim zorluğu ben biliyorum. Teşekkür ederim yorumunuz için, geçici bir durum diyorlar umarım öyle olur.