Merhaba nasılsınız? Oğlumun 1. Yaş doğum gününü kutlamak istiyorum fakat bir cafenin sadece çayından kahvesinden yararlanıp mekana ücret vermek istiyorum. Geri kalanları biz getireceğiz. Bildiğiniz bir yer var mı yardımcı olabilir misiniz? Birde organizasyon için uygun tanıdığınız sayfalar varsa önerinize açığım teşekkürler 🤍