Kızlar oğlum 19 aylık ancak bıngıldağı hala açık ve yumuşak geçen ay doktora götürdüm tahlil yaptı kanda b12 dışında eksiklik çıkmadı onuda bir aydır kullanıyoruz ama çok kafama takılıyor nie kapanmıyor acaba çocuğum cin gibi ama bi sorun yok zeka vs hareketlerinde garip bir durum yok ilk çocuğum bilgisi olan tecrübeli anneler yazsın lütfen biraz zayıfça ancak 11.5 kg 86 cm gelişimi normal dedi