Selamlar,
oglum 7 aylik olmak uzere. Asiri sicak gunler gecirdik, biraz kilolu bir bebek ve bacak aralarinda pisik olustu. Surekli havalandirdim, yikadim, sac kurutma makinesiyle uzaktan kuruttum ama gunden gune daha kotu olmaya Basladi. Doktorumuz farkli kremler verdi ve pisige mantar ve enfeksiyon eklendi.. sudo kremi biraktirdi, dun antibiyotik verdi ve bugun dermatologa gorunduk Nihayet. Dermatolojide 3 farkli krem (bunlardan biri kortizonlu) verdiler. Antibiyotigi kullanmayacagiz. Icim hic rahat degil. Beyaz puturcukler olustu, kipkirmizi ve kahverengi lekeler var, poposunada dagildi. Ne yapacagimi sasirdim 😔 cildi cok hassas. Onerebileceginiz seyler varmi? Yurtdisindayiz ve ilac tavsiye ederseniz etkin maddelerinide yazarmisiniz? Hollandada sizlerde olan ilaclardan olmuyor genelde. Lutfen tecrubelerinizi paylasin 🌸