Alpylmz Tonrikanne ben 15 günlük ken başladım kesmeye çünki eldivenler durmuyo elinde agzına emzigi veriyorum sonra kesiyırum sakinken tabi kolik ses de açıyprum öyle
ezgiiturkk Tonrikanne benim bebeğimde 19 günlük eldivenleri elinde durmuyordu yüzünü çiziyordu . Uyku arasında demin kestim tırnaklarını . Çok korkuyorsan törpüleyebilirsin
MrsMavisss Tonrikanne ilk 20 gunlukken kestim çünkü tırnakları kendiliğinden kırılmaya başlamıştı normal makas şeklinde bebek tirnsk makasi var onu kullanıyorum çok memnunum uyurken 2 dakikada hallediyorum
zeynepbali04 Şarjlı törpüler var o baya kolay oluyor ama kendin keseceksen uyurken kes şimdi kesmezsen yüzünü felan yaralar