Minikprensannesi gozdem hiç güzel degil sert bi kere bebekler sevmiyor ben ogluma aventın bütün emziklerini aldım hiç birinide emmedi aslında emzık emmedi ama sert yani
Babe gozdem avent ultra softtan baska emzik emmiyor.soothie aldi dayisi cok ta ozenmistim ama asla almiyor agzina verilen paraya yazik cok ta pahali
Meryemmtemev gozdem cok agır bebek tam kavrayamıyor benm kızım cok emmek istedi ama agur gelip bırakıyodu avent ultra air aldm şmdi onu baya kavrıyor
Duyguaslannn Aventın tümm emZıklerını aldım wee baby de dahil ama oglum sadece geceleri meme niyetine arada alıyor nuk marka kauçuklu olan. Bahsettıgınız model cıdden cok sert alan bebeklere hayranımm