Bsrakmnhsn Kızlar merhaba kızım 12 aylık oldu yürüme ayakkabısı alıcam parmak uçlarına basarak yürüteçten yürüyor hep doktor destekleyici ayakkabı önerdi sizler ne kullanıyorsunuz ben e bebekten baby walk almayı düşünüyorum da..
acimavi Bsrakmnhsn baby walk almak istiyordum ben de kışa girdiğimiz için almamıştım ama kullananlar memnun genel olarak. Vicco alıyorum ben kızıma, ben de ondan memnunum