Arkadaşlar merhaba daha önce meme reddi ile ilgili post açmıştım. 3 aylıkken meme reddimiz başlamıştı ve burada önerilen ne varsa yapmama rağmen bebeğimi memeye döndüremedim. Ben üzerine gittikçe bu sefer beslenme reddi başladı kucağıma alır almaz çığlık atmalar, tüm gününü aç geçirmeler, ağlama krizleri vs. Ben de bebeğime de kendime de bu stresi yaşatmamak için her emzirme öncesi memeyi vermeye çalıştım almayınca zorlamayıp biberonla sütümü verdim. Zaten hamileliğim çok zor geçti babamı kaybetmiştim düşük riskiyle, erken doğum riskiyle tamamladık süreci. Bebeğim daha fazla strese girmesin, aramızdaki bağa zarar vermesin diye yine bebeğimi düşünerek sütümü sağarak vermeye başladım. Son bir çare emzirme danışmanından destek alayım dedim durumumu anlattım ve bana “kolayıma geldiği için biberon verdiğimi, bunun bebeğin seçimi olmadığını, kendimi düşündüğümü, rahata kaçtığımı” söyleyerek daha önce denediğim ne varsa tekrar denememi söyledi. Zaten üzgünüm, içim parçalanıyor bir de böyle söyleyince daha çok kötü hissettim. Bu beni kötü bir anne mi yapıyor 😔 Bir buçuk aydır gece 3 saatte bir kalkıp 40 dakika boyunca kendimi sağıyorum ben bebeğimi beslemek için. Göğüs uçlarım makineden dolayı yara içinde. Bu mu kolaya kaçmak gerçekten 😔