Hanımlar 2 ay 23 günlük bebeğim var bu son haftalarda banyo yaptırdığımda sorun yok ama havluya sardığım an ve giydirirken kıyamet kopuyor.. Oda kapısını kapıyorum termostatı yükseltiyorum havlusunu eşyalarını herşeyini hazır ediyorum su ısısını ona göre ayarlıyorum. Ama neden böyle yapıyor anlamıyorum yaşayan önerisi olan var mı.