merve5561 2209 dr iyi dedi dimi kilo alımına biz daha gitmedik bu zamana kadar hep iyi almıştı ilk kez az aldı
2209 merve5561 evet kg alimi gayet iyi hic probpem.etme dedi. Bebde biraz pimprikliyim ama sorun yok dedi :)
cemre_-34 merve5561 tadımlık olduğu icin yeni şeyler tadiyorlar önmli olan çok yemesi dgl o tadı alıp alerji göstermemesi zmnla düzelir sevdiği şeyler oldukça cok yer zaten :)
merve5561 Iscan bizim de bu zamana kadar öyleydi ama bu ay az aldı sanki bakalım haftaya ne kadar olur kilosu
eedu cemre_-34 muhallebi besin değeri olmayan birşey daha farklı birşey deneseniz en azından folmül mamayla destekleseniz 🤷♀️
cemre_-34 eedu irmikle yapıyorum pekmez karıştırıp alerjik bir bebeğim var alerji mamasını içmyr doktorda karıştırıp yap dedi ama rengi değişik olunca vermek istemedim böyle denedim 1 haftadır smdi meyvelere geçecek alerjik olmayan meyveyle ekleyip yedircem
eedu cemre_-34 He anladım pekmezle ve irmikle çok iyi yapıyorsun ben bazı anneler gibi sırf çocuğu şişirmek için şekerli filan diye sandım üzülüyorum öyle çocuklara verilince ama bilinçli annesin ❤️
cemre_-34 eedu şeker tuz baharat icin çok erken 1 yaşına kadar pek önermezler aldığım ürünlerin içeriklerine bakarak alirim birde alerjik bebek olunca daha dikat ediyorum :)