Bety kolay aslında ben ilk pirinç unu ile yaptım organik olan ama bir kaç gün öyle verince geceleri ağlayarak uyanıyordu gaz oluyordu belli ki snra bebek irmigi aldım onunla devam ediyorum o daha iyi geldi sanki.
Ben kaynatılmış ilinmiş suyla yapıyorum 1 çay bardağı tencereye koyuyorum bir çay kaşığı irmik katıyorum ilk karıştırıyorum snra ocağa alıyorum kaynayana kadar karıştırıyorum snra tabağına koyuyorum üstüne keçi pekmez ozu koyuyorum az bisey karıştırıp yediriyorum ardından da şu içiyorum az bisey içiyor şu zaten yeni yeni taşıyor suya öyle yapıyorum :)
Eğer meyve tadımı yaptıysanız meyve ile de karistirabilirsinz öyle de kilo alır