Bebeğimin 2 aylık aşıları oldu bir hafta sonra verem aşısı yapıldı ve inanılmaz derece de değişti bebeğim. Huysuzluk, sürekli ağlama, emmek istememe, uykuya dalamama ve ishal oldu. 4 gündür bu problemleri yaşıyorum ve çıldırmak üzereyim. Bu süreç normal mi ? Ne zaman geçer yaşayan var mı 😭😭😭