Oğlum yaklaşık 13 aylık mama içmek istemiyor. Bir hafta öncesine kadar biberon görünce delirirdi. Suan içmek istemiyor. Hiç vermesem asla aramaz. Ek gıda da bizim desteğimizle gidiyor işte anlarsınız🙂 bu durumu yaşayan anneler var mı acaba. Nasıl çözdünüz