Kızım 7 aylık ..
İki buçuk, üç ay oldu asla mama yemek istemiyor . ek gıdada toplam bir çay bardağını geçmiyor. kahvaltı asla yapmıyor. öğlen Sadece biraz çorba ama mamayı ağlaya ağlaya zorla içiriyorum.. gün içerisinde Toplam 400 CC falan içiyor. cok zorlaniyorum . Aşırı iştahlı bir bebekli mama yetişmiyor du şu an asla içmiyor
mama değiştirdik..
biberon değiştirdik.. bunlar çözüm değil .
diş de değil.