Merhabalar hanımlar. Bebeğim 1,5 aylık. Bebek arabasına bindirdiğimde ağlıyor. Hastaneye felan genelde puset ya da kanguruyla gittik. Bebek arabası kullanamadığımızdan dışarda genelde kanguru kullandık. Şahsen ben kanguruyu seviyordum ama bebişim ağırlaşmaya başladı. Bebek arabasına nasıl alıştırabilirim?