Sdeniz bebeğim 6 aylık. Sünnet derisi pipi başına yapışıkmış. Komple başındaki deriler soyuldu resmen yüzüldü. Çocuk haftalarca iyileşemedi. Verdikleri kremleri sınırlı süre kullanabiliyorsun bir süre sonra ilaçları kesmek zorunda kalıyorsun doktor öyle söylüyor. Sarı kantaronla zor bela çocuğumu iyileştirebildim. Bu süre zarfında ciğer gibi olan açık yarasını beze değdiremezdim (doktor ısrarla direkt bez bağla demesine rağmen) sünnet külodu giydirdim. Zaten doktoru dinleyip külot giydirmeseydim hem acısına dayanamazdı hem de garanti ediyorum daha 1 ay açık yara kalırdı asla iyileşmezdi. Sünnet külodu yüzünden de bacakları aşınmadan ötürü yara bere oldu. Yani o kadar zor günlerdi ki hala çekiyorum inanın. İnşallah sizin öyle bir sorun olmaz. Bize mi denk geldi, doğuştan mıydı (4 doktora gösterdim sünnet olmaya elverişli dendi, bu yüzden doğuştan olduğunu düşünmüyorum), doktor hatası mı var bilmiyorum. Günah da almak istemiyorum doğrusu.