11 aylık bi bebeğim var, son 2-3 haftadır ağzına tek lokma bir şey sokmuyor, sadece mama ile besleniyor onu da doğru düzgün içmiyor, sinirden ağlıyorum aç kalıyor diye çok üzülüyorum neden yemiyor olabilir haftaya doktor kontrolümüz var o zaman doktora da sorucam ama yardımcı olabilir misiniz 😢