Bisracinarkartal Kızlar akşam misafirim var bebeğim birazdan uyancak ve asla bırakmaz artk beni Pilavı şimdiden yapıyım diyorum ama Soğucak malum sonra tekrr ısıtılması tad kaybına neden olurmu ve nasıl isitcam yanar felan rezil olrm
ANA-HAT Bisracinarkartal Ben pilavı ocaktan alınca her zaman sofra bezine sarıyorum tencereyi. Hem demleniyor dinleniyor hemde soğumuyor. 2 kat sofra bezine sarsanız soğumaz bence 🌸
Caglarass Bisracinarkartal Bence pirinci, tavayı hazırlayıp iftar saatine yakın bebişle pişir. Isıtılınca illaki tadı değişiyo 😒
Bebegimicin1 Bisracinarkartal canım ben mşsafşr gelecegı zmana yemeklwrimi öğleden yapıyorum masamo ikindide hazırlayıp pdanın kapısıno kapatıyorum ama yemeklerimin altına bi battaniye serip sonra üzerinide başka bi battaniyey kapatıyorum tüm yemekwlr birbirlerinin ısısını kotuyo öyle aşırı soğuk denecek kadar soğumuyor bazen bi ısıtırsam çorbayı ısıtıyorum