Valla kim çıkardı bilmem ama kaçınılmaz olduğu kesin. Yapacak bir şey yok bolca sabır :) geçen gün marketteyiz kızım çıldırdı çığlık çığlığa ağlıyor sustum tepkisiz kaldım baktım gitgide artıyor dozu, eğildim göz hizasına "istediğin kadar aglayabilirsin ,aglaman hiç bir şeyin çözümü olmayacak dedim anında sustu 😅bunu da niye anlattım; kararlı ve sabırlı olunca bir nebze de olsa faydası oluyor. Allah sabrımızı artırsın inşallah 😅