-Adel- benim bebeğimin gelişimi de neredeyse sizinle aynı. Düzeltilmiş olarak 4 aylığız sadece anne sütü ve 5400g çıktı. Benim de sütüm var çocuk doyuyor ama çok kilo alamadığı için ben de sütümün yağı az herhalde diye düşünmüştüm. Ama bizim doktorumuz mama vermedi. Çocuğun alacağı bu kadar, doyuyorsa neden zorlayalım dedi. Anne sütü devam ediyorız. Tadımlara 5. ayda başlayacağız. Belki o zaman kilo alır.