Doga0812 Kızlar 4 ay önce doğum yaptım ve 42.günden sonra azcık kanamam oldu bir kac gün 10 martta da adet oldum fakat çok az geldi ve 2 3 gün sürdü diğer adetimi daha olmadım korku girdi içime niye böyle olduki düzensiz olması normalmi ? 🥲
oglumubeklerken Doga0812 canım benim lohusa kanamam 10 12 gün falan sürdü ama hep az azdı sonra 35.gün falan biraz kan gelmeye başladı gene 3 4 gün sürdü hatta ben adet oldum sandım ama sonra kesildi. Sonra bebeğim 2 buçuk aylıkken adet oldum 3 4 gün sürdü ve hep az az geldi. Bu Ay da 2.adetimi oldum ve onun miktarı daha normaldi 5 6 gün sürdü. Senin de düzelir bence zamanla.
Parkays Doga0812 ayni durum bende de var. 25 ocakta Dogum yaptim 20 martta adet oldum ama bayagi yogun oldu. Suan adet olmam gerekiyor ama 1 hafta once bir lekelenme oldu. Bitti. Hala adet olmadim. Prezervatif le korunuyoruz ama icinde bir korku. Sezeryan oldum ve sadece Anne sutu veriyorum.. bilen yada basindan Gecen arkadaslar bizi bilgilendirme bilir mi?
Doruk2020 Bir seneye kadar normal diye söylüyor doktorlar ☺️ Tabi korunmasız ilişki olduysa o ayrı tabi
Parkays Doga0812 10 gun daha bekleyip test yapacagim. Suan 2.bebege bakmam mumkun degil 🥺 Rabbim isteyenlere versin 🙏