Deletedmom_22 oglumuz01 evet hiç onu çıkarmak gelmedi aklıma valla 😂 mantarı çok seviyorum Ya. Herşeyiyle yiyorum
tenceretavakuskana Icındekı hangı sıyahlık o en ıcındekı kıl gıbı dılım dılım duran yerlerse yenılıyo
Serpil51 AnnaKurt yazmasam içimde kalacak mutlaka her postta yorumunu görüyorum ve gıcık oluyorum cevaplarına sanki sırf popüler olmak için her posta gerekli gereksiz yorum atıyorsun cevap yazmazsan da sevinirim çünkü sadece içimde kalmasın diye yazdım